10 Şubat 2010 Çarşamba

Küp şeklinde havyar

İnternette gördüm çok ilgimi çekti. Ünlü havyar üreticisi Petrossian, özel bir yöntemle havyarı presleyerek küp şeklinde havyar ezmesi parçaları oluşturmuş. 20 gr.'lık kavanozlarda 45 Dolar'a satışa sunuluyor. Her kavanozda ortalama 18 adet küp var. Küpler havayla temas etmesin diye özel bir yağ kullanılıyor, havyarın aromalı bu yağı dökmeyip başka yemeklerde de kullanabiliyorsunuz.


Peki bu havyar neyle nasıl sunuluyor? LA Times'ta yazılanlara göre, Hollywood'taki Petrossian Boutique and Restaurant'ın menüsünde limon ve füme somonlu linguini ve votkayla birlikte sunuluyormuş. Hmmm, ilginç... New York Times'taki bir makalede de yukarıdaki kanape fotoğrafını gördüm. Denemek lazım...

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Selam, blogunuzu beğenerek takip ediyorum. Bu küp havyarları görünce yorum yapmadan duramadım. Gerçekten ilginç bir haber, tatlarını merak ettim.

Nahide Mutlu dedi ki...

NY Times'taki makalede Rusya'da artık havyarların preslenerek ezme yapıldığından bahsediyor. Bu ezme ekmeğe sürülebilecek kıvamda bir şey. Havyar küpleri de aynı ezme tekniği ile üretiliyormuş. Tadının çok farklı olmadığını tahmin ediyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails