16 Aralık 2010 Perşembe

Ugg bot ile ne kadar şık olabilirsiniz?

Geçen kış ortalığı kasıp kavuran UGG bot modası bu kış geçti diye sevinmeyin. Geçmedi. Daha doğrusu geçmesin diye modacılar ve mağazalar elinden geleni yapıyor. Mesela Beymen geçen hafta Jimmy Choo'nun UGG bot tasarımları ile ilgili bir mailing yaptı. "Bakın, bakın ne kadar cici" diye...

Zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir geyik var ya hani. Bence karşınızdaki insanın hiçbir estetik anlayışı yoksa tartışılmaz, onun dışında tartışılabilir. Burada da tartışılması gereken şey "Jimmy Choo tasarımı UGG botlar şık mıdır"dan çok "bir çift UGG bot ile ne kadar şık olabilirsiniz?"dir.

Jimmy Choo, bu sezon UGG markası ile işbirliği yaparak kendi yorumuyla yeni modeller tasarlamış. Choo'nun sitesinde bu modeller 725 Euro ile 525 Euro arasında fiyatlarla satılıyor, Beymen'de kaçadır diye hiç merak etmiyorum çünkü hepsinin birbirinden berbat olduğunu düşünüyorum. Konunun girişindeki resmi Choo'nun sitesinden aldım. Tanıtım kampanyalarında bunu kullanıyorlar. Sizce güzel mi? Tabii ki hayır. Zaten sorun Jimmy Choo'nun güzel bir tasarım yapıp yapamadığından çok, UGG botların kendilerinin çok çirkin olması ve jean dışında hiçbir kıyafetle güzel görünmemesi. Üstüne tayt da giyseniz, zımba da çaksanız, boncuk da işleseniz, kuş da kondursanız olmuyor, olmaz...

Meraklısına Jimmy Choo'nun sitesinde daha berbat modeller de var, ben buraya iki tanesini koyuyorum:

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails