17 Ağustos 2008 Pazar

Muji İstanbul'a geliyor



Ünlü Japon markası MUJI yakında İstanbul'da ilk mağazasını açıyor. Nişantaşı'nda Akkavak Sokak'ta açılacak mağazanın şu sıralar dekorasyonu yapılıyor. Dünyanın belli başlı şehirlerinde mağazaları olan MUJI, iyi tasarlanmış, kaliteli malzemeden üretilmiş, abartısız ambalaj ve sıfır reklam ile satışa sunulan düşük fiyatlı "günlük yaşam gereçleri" üretiyor. Marka olarak çevreye duyarlı ve sosyal sorumluluk sahibi imajı da tanınmasında ve takdir görmesinde hayli etkili.

Resimdeki saat, gözünüze hayli tanıdık gelebilir. MUJI'nin en bilinen ürünlerinden biri ve MUJI'nin tasarım anlayışını özetliyor: Sade, işlevsel, çağdaş, zekice fakat iddiasız, sizi yormayan, üzmeyen...

NOT: Eylül'e kadar bekleyemeyecek olanlar için MUJI'nin kırtasiye ürünleri Nişantaşı'nda Kare Kırtasiye'de satılıyor. YTL cinsinden fiyatlarını biraz pahalı bulabilirsiniz.

3 yorum:

Volkan dedi ki...

Muji çoktan açıldı Nişantaşı'nda. Kocaman 2 katlı binaları var. hatta şimdi bağdat caddesinde de açılacakmış bir dükkanları. yurtdışı gezilerimden çok iyi tanır ve bilirdim muji'yi, burda da açılmasına çok sevindim!

Adsız dedi ki...

Sadeliğe çok önerm verdiğim için Muji'de kendimi buluyorum diyebilirim. Zaman buldukça göz atmaya mutlaka gidiyorum. Şimdi Erenköy'de de açıldı. Türkiye'ye gelmesi çok isabetli oldu. Aklımız yurtdışında kalmicak. :) Daha dün gittim ve bir arkadaşıma çerçeve aldım. Muji kart verdiler. Alışverişlerden puan kazanıyomuşsun. Ben hiç durmam artık... :p

karen dedi ki...

süper bi mağaza severek gidiyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails