19 Ağustos 2009 Çarşamba

Hem rugan hem turuncu. Daha ne olsun?


Bir e-alışveriş rehberi hazırlayacağımı daha önce yazmıştım. Bitirme fırsatım olmadı fakat resimdeki çantayı görünce, yazımın bitmesini beklemedim. İngiliz moda alışveriş sitesi Net-a-porter (pret-a-porter'ye atıfta bulunuyor) çok ünlü tasarımcıların en moda parçalarını internetten satıyor. Türkiye'ye de gönderim yapıyor. Elbise, çanta, ayakkabı, iççamaşırı ve aksesuvar bölümlerinde en moda parçaları bulabilirsiniz. Fakat saç tokasının bile 40 Euro'dan başladığını söyleyeyim. İç çamaşırı bölümünde en çok Calvin Klein ve La Perla ürünleri var, ki bunlar da Türkiye'de satılıyor, pek fazla fiyat farkı göremedim.
Resimdeki çanta Jill Sander'ın tasarımı bu sene çok moda olan portföy tipi çantalardan biri. Detaylıca incelemek için buraya tıklayabilirsiniz. Hem rugan hem turuncu hem de 410 Euro. Valla insan daha ne ister?

NOT: E-alışveriş sitelerinin e-bültenlerine kayıt olursanız indirim ve yeni ürünlerle ilgili haberler e-postanıza geliyor. Bana Net-A_Porter'den hiç indirim bülteni gelmedi bu güne kadar : ))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails